Consultă e-mailul de confirmare a comenzii pentru a verifica termenul estimat de livrare. Dacă vei constata că livrarea întârzie, contactează curierul pentru a verifica statusul comenzii conform cu numărul AWB primit după ce comanda a fost preluată de curier.
Întreabă despre motivul întârzierii și când este estimată livrarea. Este posibil să existe mai mulți factori care cauzează întârzierea unei comenzi. Posibile motive de întârziere:
Întârzierea livrării cauzate de curieri: verifică și urmărește statusul livrări de pe site-ul curierului folosind AWB-ul primit în email.
Neconcordanță detalii de livrare: verifică adresa de livrare și numărul de contact. Dacă acestea nu sunt corecte și comanda se află deja la curier ia legătura cu acesta.
Stocuri epuizate: poate exista un număr de comenzi mai mare care duc la epuizarea unui produs.
Perioade aglomerate ale anului: zilele de Black Friday sau sărbătorile de iarnă sunt perioade mai aglomerate din punct de vedere al comenzilor.
Dacă comanda a fost preluată de către curier încearcă să iei legătura cu livratorul. Dacă după câteva zile statusul comenzii apare ca fiind încă în pregătire contactează echipa Faunus Plant.
Îți oferim suport necondiționat, în caz de nevoie.