Aprobarea unei recenzii se va realiza după ce este verificată de către echipa de suport. Se vor aproba numai recenziile considerate relevante pentru ceilalți consumatori, scrise într-un limbaj decent. În cazul în care dorești să lași o recenzie negativă, recomandăm ca mai întâi să ne contactezi direct pentru a soluționa problemele întâmpinate. Ne poți contacta folosind următoarele modalități:
Recomandat: Live chat - pictograma din dreapta jos a ecranului (Luni - Vineri: 09:00 - 16:00)
Recomandat: Email - ne poți scrie pe adresa de email [email protected]
Formular de contact: scrie-ne direct prin secțiunea contact
Telefonic: în cazul în care nu ai primit răspunsul dorit sau în intervalul de timp dorit prin metodele de mai sus, ne poți suna la numărul de telefon 0371 231 902 (Luni - Vineri: 10:00 - 15:00)
Există posibilitatea ca o recenzie care conține elemente foto sau video să fie aprobată parțial. Spre exemplu, dacă fotografiile nu sunt clare, sunt la calitate redusă și nu sunt suficient de explicite, acestea nu vor fi aprobate.
În ceea ce privește materialele video, vor fi aprobate doar cele care respectă criteriile de eligibilitate prezentate în cadrul regulamentului campaniei „Te Filmezi și Câștigi”.