Direct la conținutul principal

Raportarea unei probleme legate de un produs gresit

Ai primit un produs greșit? Vezi cum ne poți anunța

Actualizat cu mai mult de o săptămână în urmă

Dacă ai primit un produs greșit, contactezi serviciul clienți oferind detalii clare despre produsul comandat și cel livrat. Echipa Faunus Plant va organiza returul produsului greșit și va expedia produsul corect. De asemenea, vor fi luate măsuri pentru a se evita pe viitor astfel de erori. Pentru acest proces, nu vor exista costuri suplimentare din partea ta.

Contactează serviciul clienți cu ajutorul următoarelor mijloace de contact:

  • Recomandat: Live chat - pictograma din dreapta jos a ecranului (Luni - Vineri: 09:00 - 16:00)

  • Recomandat: Email - ne poți scrie pe adresa de email [email protected]

  • Formular de contact: scrie-ne direct prin secțiunea contact

  • Telefonic: ne poți suna la numărul de telefon 0371 231 902 (Luni - Vineri: 10:00 - 15:00)

Ați primit răspuns la întrebare?