După plasarea comenzii, primești un email cu un link pentru urmărirea acesteia. Asigură-te că ai verificat și folderul de spam, în cazul în care mesajul a ajuns acolo. Accesează link-ul respectiv pentru a verifica statusul livrării.
De asemenea, statusul livrării comenzii se poate vizualiza și din contul tău de client, pe site.
Dacă întâmpini probleme sau nu găsești informațiile dorite, poți contacta serviciul suport clienți al magazinului pentru asistență suplimentară.
Modalități de a contacta Faunus Plant:
(Recomandat) Live chat - pictograma din dreapta jos a ecranului (Luni - Vineri: 09:00 - 16:00).
(Recomandat) Email - ne poți scrie pe adresa de email [email protected].
Formular de contact: completează secțiunea dedicată de pe pagina de contact.
Telefonic: dacă nu ai primit răspuns prin metodele de mai sus, ne poți suna la numărul de telefon 0371 231 902 (Luni - Vineri: 10:00 - 15:00).