Direct la conținutul principal

Modificarea unei comenzi dupa plasarea ei

Vrei să schimbi ceva la comanda plasată?

Actualizat cu mai mult de 2 săptămâni în urmă

Dacă ai plasat o comandă recent și vrei să o modifici (adăugarea sau eliminarea unui produs, schimbarea adresei de livrare etc.), cel mai rapid mod de a face acest lucru este să contactezi serviciul nostru de relații cu clienți, în termen de 30 minute după plasarea comenzii, înainte ca această comandă să fie expediată.

Modalități de a contacta Faunus Plant:

  • (Recomandat) Live chat - pictograma din dreapta jos a ecranului (Luni - Vineri: 09:00 - 16:00).

  • (Recomandat) Email - ne poți scrie pe adresa de email [email protected].

  • Formular de contact: completează secțiunea dedicată de pe pagina de contact.

  • Telefonic: dacă nu ai primit răspuns prin metodele de mai sus, ne poți suna la numărul de telefon 0371 231 902 (Luni - Vineri: 10:00 - 15:00).

Modificările depind de statusul comenzii. Dacă nu poți adăuga modificări la comanda curentă din contul tău, asigură-te că plasezi comenzi corecte pe viitor, având grijă să verifici cu atenție produsele, adresa și informațiile de plată.

Ați primit răspuns la întrebare?