Pentru anularea unei comenzi înainte de expediere, trimite o solicitare către serviciul de suport clienți, menționând numărul comenzii.
Modalități de a contacta Faunus Plant:
(Recomandat) Live chat - pictograma din dreapta jos a ecranului (Luni - Vineri: 09:00 - 16:00).
(Recomandat) Email - ne poți scrie pe adresa de email [email protected].
Formular de contact: completează secțiunea dedicată de pe pagina de contact.
Telefonic: dacă nu ai primit răspuns prin metodele de mai sus, ne poți suna la numărul de telefon 0371 231 902 (Luni - Vineri: 10:00 - 15:00).
Atunci când contactezi telefonic serviciul de suport clienți, asigură-te că ai la îndemână informațiile relevante, cum ar fi numărul comenzii, numele tău și detalii despre produs. Anularea este posibilă, doar dacă comanda nu a fost deja procesată pentru livrare.
Comanda poate fi anulată sau modificată în termen de 30 minute de la plasarea acesteia, indiferent de intervalul orar în care a fost plasată.