Direct la conținutul principal

Anularea unei comenzi inainte de expediere

Te-ai răzgândit? Uite cum poți anula comanda înainte de expediere

Actualizat cu mai mult de o săptămână în urmă

Pentru anularea unei comenzi înainte de expediere, trimite o solicitare către serviciul de suport clienți, menționând numărul comenzii.

Modalități de a contacta Faunus Plant:

  • (Recomandat) Live chat - pictograma din dreapta jos a ecranului (Luni - Vineri: 09:00 - 16:00).

  • (Recomandat) Email - ne poți scrie pe adresa de email [email protected].

  • Formular de contact: completează secțiunea dedicată de pe pagina de contact.

  • Telefonic: dacă nu ai primit răspuns prin metodele de mai sus, ne poți suna la numărul de telefon 0371 231 902 (Luni - Vineri: 10:00 - 15:00).

Atunci când contactezi telefonic serviciul de suport clienți, asigură-te că ai la îndemână informațiile relevante, cum ar fi numărul comenzii, numele tău și detalii despre produs. Anularea este posibilă, doar dacă comanda nu a fost deja procesată pentru livrare.

Comanda poate fi anulată sau modificată în termen de 30 minute de la plasarea acesteia, indiferent de intervalul orar în care a fost plasată.

Ați primit răspuns la întrebare?