Direct la conținutul principal

Pasi de urmat in cazul in care primesti un produs gresit

Ai primit altceva față de ce ai comandat? Uite ce poți face imediat

Actualizat cu mai mult de 2 săptămâni în urmă

Asigură-te că produsul pe care l-ai primit este cu adevărat greșit și compară-l cu detaliile comenzii tale. Nu arunca ambalajul original, deoarece vei avea nevoie de el pentru returnare. Notifică echipa Faunus Plant, oferind detalii despre comanda primită și produsul greșit.

Modalități de a contacta Faunus Plant:

  • (Recomandat) Live chat - pictograma din dreapta jos a ecranului (Luni - Vineri: 09:00 - 16:00).

  • (Recomandat) Email - ne poți scrie pe adresa de email [email protected].

  • Formular de contact: completează secțiunea dedicată de pe pagina de contact.

  • Telefonic: dacă nu ai primit răspuns prin metodele de mai sus, ne poți suna la numărul de telefon 0371 231 902 (Luni - Vineri: 10:00 - 15:00).

Colegii noștri vor corecta situația printr-un schimb de produse sau prin rambursarea banilor.

Ați primit răspuns la întrebare?