Retururi si reclamatii
Află pașii pentru a returna produse, a solicita schimburi sau rambursări și a raporta probleme. Consultă politica de retur și ce trebuie să faci în cazul produselor cu defect.
15 articole
Returnarea unui produs in termen de 30 de zileAflă cum poți returna un produs în 30 de zile de la primire
Pasii necesari pentru a solicita un returCum soliciți un retur?
Produsele care pot fi returnate si conditiile necesare pentru acest demersDescoperă ce produse pot fi returnate și în ce condiții
Obtinerea rambursarii banilor in cazul unui returCum îți primești banii înapoi după un retur?
Comunicarea faptului ca produsul primit este deterioratProdus deteriorat? Află cum ne poți anunța
Solicitarea unui schimb de produseVrei alt produs? Află cum poți solicita un schimb
Despre „garantia calitatii 30 de zile”Ce înseamnă garanția calității 30 de zile?
Returnarea produselor desigilateVezi în ce condiții pot fi returnate produsele desigilate
Raportarea unei probleme legate de un produs gresitAi primit un produs greșit? Vezi cum ne poți anunța
Gestionarea cererilor de reclamatieCum procesăm reclamațiile legate de produse sau comenzi?
Costurile asociate returuluiVezi când returul este gratuit și când pot apărea costuri
Primirea banilor in cazul unui returAflă în cât timp îți primești banii după retur
Documentele necesare in cazul unui returCe documente sunt necesare pentru procesarea unui retur?
Returnarea unui produs cadouAflă cum poți returna un produs primit cadou
Identificarea produselor certificate internationalCum recunoști produsele Faunus Plant cu certificări internaționale?