Direct la conținutul principal

Raportarea unei probleme tehnice aparuta in timpul plasarii comenzii

Cum să raportezi o problemă tehnică apărută la plasarea comenzii?

Actualizat cu mai mult de 2 săptămâni în urmă

Raportarea unei probleme tehnice apărute în timpul plasării unei comenzi online trebuie să fie clară și concisă, pentru a ajuta echipa de suport tehnic să înțeleagă dificultatea întâmpinată. În cazul în care întâmpini astfel de probleme, contactează în scris echipa de suport clienți de la Faunus Plant pentru a soluționa problema. În email-ul trimis, încarcă și capturi de ecran cu problemele tehnice apărute.

Modalități de a contacta Faunus Plant:

  • (Recomandat) Live chat - pictograma din dreapta jos a ecranului (Luni - Vineri: 09:00 - 16:00).

  • (Recomandat) Email - ne poți scrie pe adresa de email [email protected].

  • Formular de contact: completează secțiunea dedicată de pe pagina de contact.

Echipa tehnică va rezolva situația cu promptitudine.

Ați primit răspuns la întrebare?